Ремонт асинхронних електродвигунів
Ремонт асинхронних електродвигунів здійснюється як на централізованих спеціалізованих електроремонтних підприємствах, так і на електроремонтних підприємствах всіх галузей народного господарства.
Таких як ТОВ «Двигун-Сервіс»
Якщо потрібен ремонт електродвигуна, чекаємо на дзвінок, або пишіть на електронну пошту.
Тел. +38(097)401-44-31
E-mail: dv.servis.kyiv@gmail.com
Необхідною умовою для забезпечення високої якості ремонту машин є проведення при ремонті обов’язкового обсягу випробувань і вимірювань. На сьогодні близько 70% експлуатованого парку електродвигунів складають машини, які були капітально відремонтовані щонайменше один раз.
Природно, що до капітального ремонту асинхронних електродвигунів пред’являються серйозні технічні вимоги, спрямовані на те, щоб за надійністю в експлуатації та технічними характеристиками відремонтовані машини не поступалися новим, що випускаються промисловістю.
Основні вказівки та вимоги
Основні вказівки та вимоги щодо капітального ремонту асинхронних електродвигунів загальнопромислового застосування викладені у відомчих технічних умовах Міністерства електротехнічної промисловості: ТУ 16-519.002-71 – для ремонту електричних машин у стаціонарних умовах та ТУ 16-519.005-71 – для ремонту їх на місці установки. Для забезпечення необхідної якості всі ремонтовані двигуни проходять ряд випробувань, які можна розділити на три групи:
- передремонтні випробування – перед початком ремонту;
- випробування при операційному контролі (операційні випробування) – у процесі ремонту;
- приймально-здавальні випробування – після завершення ремонту.
Передремонтні випробування мають на меті визначити, які саме вузли машини є дефектними і підлягають ремонту або заміні, а в окремих випадках виявити справні електродвигуни, які взагалі не підлягають ремонту і надійшли в ремонт помилково.
Операційні випробування слугують для того, щоб ще в процесі ремонту на різних його стадіях можна було виявити допущені під час ремонту несправності, застосовані дефектні матеріали, вузли, деталі або запасні частини і своєчасно виконати необхідні виправлення, оскільки дефекти, виявлені під час приймально-здавальних випробувань, вимагають багато часу і значних коштів для усунення.
Обсяг і норми передремонтних і операційних випробувань і терміни їх застосування суворо не регламентовані, однак практика електромашинобудівних і електроремонтних підприємств виробила відповідні рекомендації, які викладені у відомчих і заводських нормативах. Методи цих випробувань не повинні відрізнятися від зазначених у ГОСТ 11828-75 «Машини електричні. Методи випробувань» і ГОСТ 7217-66 «Електродвигуни трифазні асинхронні потужністю від 100 Вт і вище. Методи випробувань».
Передремонтні випробування та вимірювання включають вимірювання геометричних розмірів вузлів і деталей, механічних зносів і відхилень (ексцентриситет, биття, конусність тощо), а також у необхідних випадках електричні випробування (вимірювання опору ізоляції, перевірка електричної міцності ізоляції, вимірювання опору обмоток і їхніх частин при постійному струмі) і перевірку стану сердечника статора (визначення втрат у сталі).