Ремонт асинхронних електродвигунів завжди передує діагностика. Завдяки використанню технологічного обладнання та сучасних методик пошуку несправностей кваліфіковані фахівці нашого підприємства з високою точністю визначають дефекти, а також причини, з яких вони виникли. За результатами діагностики приймається рішення про обсяг виконання ремонтних робіт.
Перш ніж говорити про особливості проведення подібних ремонтних робіт, слід з’ясувати “слабке місце” асинхронних електродвигунів. Найчастіше до нашої компанії звертаються клієнти, цілісність обмотки двигунів яких порушена. У таких ситуаціях потрібна повна перемотка обмотки електродвигуна. Причиною таких поломок, як правило, стає неправильна експлуатація двигуна (наприклад, перегрів робочої частини) або ж тривале використання без проведення планових оглядів.
У разі виходу з ладу вашого обладнання звертайтеся до нас.
Тел. +38(097)401-44-31
E-mail: dv.servis.kyiv@gmail.com
Типові поломки та характер прояву.
Багато типових несправностей асинхронних двигунів виникають з причини природного зносу комплектуючих і старіння ізоляційних матеріалів. Також скорочується ресурс агрегатів у разі порушення встановлених заводом правил експлуатації. Поломки електромоторів діляться на механічні та електричні.
Дефекти механічного типу виявляються перекосами корпусу або окремих деталей, ослабленням кріплень і пошкодженням елементів. Перегріваються підшипники, витікає змазка і прослуховується нехарактерний для нормальної роботи агрегату шум. Поломками електричної частини є пробої обмотки статора, короткі замикання витків на корпус, а також обриви ланцюгів живлення. Характерні для асинхронних електромоторів дефекти виявляються такими симптомами:
- ускладнений запуск електромотора;
- надмірний нагрів обмоток статора;
- недостатня частота обертання валу електричної машини;
- підвищений гул на високих обертах;
- нерівномірність сили електричного струму у різних фазах.
Причиною ускладненого запуску агрегату та повільного обертання з гулом є обрив фази (або двох фаз) при з’єднанні статорної обмотки за типом трикутника або зірки. Обрив фази також є причиною відсутності обертання мотора і сильного нагрівання ротора.
Перегрів статора виникає з причини старіння ізоляції, встановленої між сталевими листами, що призводить до замикання листів статорного осердя. Якщо майстрами сервісного центру діагностується надмірний нагрів статора в окремих місцях і неможливість розвивати мотором номінальний крутний момент, то має місце замикання в обмотці.
Перегрів всього агрегату може виникати при несправності вентилятора або вузлів підшипника кочення, які при перегріві починають видавати гучний шум (хруст). Підшипники виходять із ладу з причини порушення балансування ротора від сильної вібрації, потрапляння бруду в змазку, критичного зносу тіл кочення і порушення центрування валів. У разі зносу вкладишів і поломки доріжок виникає сильний стукіт.